Marketing on-lineJak zdobyć środki z programu Google Grants?

9 stycznia 2018by admin
https://software-house-warszawa.pl/wp-content/uploads/2018/01/Lead-Generation-jak-pozyskiwać-leady-sprzedażowe.jpg

Marketing internetowy to w dzisiejszych czasach najlepsza droga, aby dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców, przez co największe światowe firmy przeznaczają ogromne budżety na nieustanną promocję w sieci. Jednak nie są to działania, na które każdy może sobie pozwolić, zwłaszcza jeśli jest się organizacją non-profit.

Google Grants – dla kogo?

Google Grants od 2003 r. oferuje pomoc w prowadzeniu marketingu internetowego wszystkim organizacjom pożytku publicznego, czyli takim, które nie zarabiają na swojej działalności. Aby otrzymać około 40 tysięcy miesięcznie na reklamę w Google AdWords dana organizacje użytku publicznego, fundacje i stowarzyszenia muszą być zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub mieć charakter religijny. Środki pieniężne uzyskane na reklamę oraz odpowiednie prowadzenie samej kampanii reklamowej są niezwykłą okazją dla wszystkich organizacja non-profit, które mają możliwość powiedzieć całemu światu o swoich ideach, celach i działalności dla dobra publicznego.

Jak zakwalifikować się do Google Grants i co można dzięki temu osiągnąć?

Aby móc ubiegać się o środki z Google Grants należy w pierwszej kolejności wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie Google: https://www.google.com/nonprofits/account/signup?hl=pl&locality=pl. Tutaj też należy podać nazwę organizacji, potwierdzić jej statusu non-profit oraz przedstawić jej cele. Bardzo istotnym kryterium jest posiadanie aktualnej strony WWW oraz brak aktywnego konto AdWords – w przeciwnym wypadku wniosek nie zostanie rozpatrzony pozytywnie. Warto także pamiętać, aby nie wypełniać pola dotyczącego rozliczeń oraz by ustawić walutę na dolara amerykańskiego bez względu na kraj, w którym działa organizacja. Dopiero po utworzeniu konta AdWords można zacząć działania związane z prowadzeniem kampanii reklamowej i uzupełnić konto dotyczące weryfikacji.

Bardzo ważne są zasady korzystania z dofinansowania Google Grants. Wszelkie zamieszczane reklamy nie mogą być komercyjne i mogą prowadzić jedyne do domeny zgłoszonej w formularzu. Nie można przekraczać miesięcznego budżetu; niewykorzystany budżet dzienny wynoszący 329 dolarów nie przechodzi na kolejne dni. Natomiast same kampanie reklamowe ograniczają się jedyne do wyszukiwań, a reklamy i wybrane słowa klucze muszą jasno przekazywać, że dotyczą organizacji non-profit.

Na szczęście w ramach tej pomocy każda organizacja non-profit może ubiegać się o przyznanie kolejnych środków finansowych na kampanie reklamową – w ramach jednego konta – prowadzoną z drugiej strony WWW. Wystarczy odpowiednio uzasadnić taką potrzebę w formularzu Google Grants: https://support.google.com/grants/contact/grants_v, który zostanie rozpatrzony w przeciągu 7 dni roboczych od wysłania.

software house logo
O NAS

Software house to firma, która wytwarza i sprzedaje oprogramowanie. Na blogu znajdziesz informacje na temat programowania i technologi używanych w software housie